Forum Forum na temat przemocy w rodzinie Strona Główna Forum na temat przemocy w rodzinie
Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" IPZ PTP
www.niebieskalinia.pl 
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

poszukuję porady prawnej i wsparcia, bo psycho mi wysiada

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum na temat przemocy w rodzinie Strona Główna -> Forum ogólne o przemocy w rodzinie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jolly



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Cze 23, 2006 23:49    Temat postu: poszukuję porady prawnej i wsparcia, bo psycho mi wysiada Odpowiedz z cytatem

Cześć

Jestem 25letnią studentką PG. Mam ostatnio mnóstwo problemów. Podałam ojca mojego dziecka o alimenty, na ostatnią rozprawę przyniósł zaświadczenie, że jest na bezrobociu i będzie dostawął zasiłek, więc nie zostało nic innego, jak podpisanie ugody na 250 zł miesięcznie. On mnie podał o kontakty z dzieckiem i cały czas mnie nęka. Sam w pozwie napisał, że chce tydzień wcześniej znać termin spotkania, a nigdy nie trzymał się tego. Nękał mnie smsami po nocach "mam nadzieję, że córka się nigdy nie dowie, że mnie sądzi". Dzwoniąc o 6tej na którą jest rozprawa. Zawsze się spóźnia na wizyty u dziecka. Nic dla Małej nie przywozi. Mała ma 2 latka i 3 miesiące, a dostała 2 prezenty od ojca Neutral